شرکت گروه توسعه بازرگانی بصیر (سهامی خاص)

با شماره 456296 در تهران ثبت شد و فعاليت خود را با  پرسنل كار آمد ، خبره و با تجربه شروع  که این فعالیتها در زمينه انجام امور مربوط به خدمات بازرگاني، خريد و فروش كالا، صادرات و واردات ، شركت در مناقصات و مزايده ها و عقد قرارداد با اشخاص حقيقي و حقوقي ، مشارکت در پروژه ها و كليه اموري است كه به نحوي با موضوع فعالیت های شرکت مرتبط است . ضمناً این شرکت با اخذ نمايندگي از شركتهاي خارجي و داخلي و حضور در نمايشگاههاي تخصصی داخلي و خارجي نسبت به برگزاری و اجرای سمینارهای تخصصی مواد غذایی  نیز فعالیت می نماید.

     این بازرگانی ، بعنوان  یکی از شرکت‌های تابعه گروه توسعه اقتصادی بصیر (سهامی خاص) (Holding)  و یکی از سهامداران عمده بانک ایران‌زمین می باشد و  خدمات خود را از قبیل تهیه و توزیع انواع کالاهای بازرگانی با اولویت کالاهای باکیفیت ساخت داخل ، بازاریابی کالاهای باکیفیت ایرانی در کشورهای حوزه خلیج‌فارس ، آسیای میانه و برخی از کشورهای آفریقایی به مشتریان عزیز ارائه نماید تا علاوه بر کسب سود متعارف و همسو با مصالح و منافع ملی و همچنین اهداف عالی این شرکت ، نام گروه توسعه بازرگانی بصیر به‌عنوان برند برتر به سایرین معرفی ‌گردد .

این سایت پل ارتباطی برای معرفی بیشتر این شرکت به سایر تجار و بازرگانان محترم می‌باشد و امید است که از خدمات بازرگانی شرکت گروه توسعه بازرگانی بصیر بهره‌مند گردید.